8 юли 2014 г.

За вдъхновението

Много пъти съм разказвала, как някакви най-обикновени неща могат да ме вдъхновят и провокират за създаването на някакъв проект. Този път вдъхновението ме намери в лицето на един нов маркер на Copic - RV66 (Raspberry) и един нов печат на Мо - Daisy. Толкова вдъхновиха, че няколко часа след придобиването на печата, днешната картичка беше факт. Ето какво се получи:



Поставих клонче, на което да се държи люлката:




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E11, E50, E51, E93
Коса/Hair: E40, E41, E42, E43, E44, E29
Дрехи/Clothes: RV32, RV34, RV66, RV69, W5
Фон/Background: B60, B63, B66
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 коментара:

  1. I just LOVE your coloring, it amazes me every single time. Lovely colors and beautiful stamp. Thank you for an inspiration!
    Hugs,
    Anna xxx

    ОтговорИзтриване
  2. Вилии невероятна е, тези цветове, направо останах без думи. Много му се чудих на този цвят да го взимам ли, да не го ли взимам, но вече съм убедена че ще гоизползвам. Страхотна картичка. Доста момичета направиха тази Дейзи, но твоята и на Кали картичките са ми фаворити :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10