10 септември 2013 г.

Рецепта за приятелство

Когато бях малка, живеехме натъпкани или в малки апартаменти, или с баба и дядо.  Точно за това ми е изключително приятна тенденцията, която наблюдавам у дъщерите ми и техните приятелки, а именно - преспиването в дома на едната. Обикновено започват с поканите към 3-4 клас, но продължават и в гимназиалните класове. И повярвайте ми, няма нищо по-сладко от момичешко пижамено парти. Освен това, в качеството ми на родител мога да заявя, че това начинание има и друга положителна страна. Когато имаш възможност да поконтактуваш за няколко часа с приятелчето на детето, можеш да видиш начина на контакт на собственото си дете с хора извън семейството, както и да прецениш средата в която се движи.

В картинката от днешната картичка видях точно едно такова малко момиченце, понесло багажа си, за своето първо приспиване при приятелка. Печатът се казва Slumber Party Dena и може да бъде намерен тук. Ето това е картичката, която направих с него:


Носи си одеалце и играчка милото:


А това е универсалната рецепта за приятелство:




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


7 коментара:

  1. Е ми пак страхотна, какво друго да кажа... Измислена, пипната до най-малкия детайл и с оригинално послание - това е рецептата за перфектна картичка, а твоите всичките са такива, Вили. <3 :) Адмирации!
    П.п.: И страхотно поднесени (снимките имам предвид), както винаги!

    ОтговорИзтриване
  2. :) Много сладко! Отново останах възхитена, Вили!

    ОтговорИзтриване
  3. I love your coloring and how you stitched your image to the mat, both straight and zigzag stitching.

    ОтговорИзтриване

01 09 10