29 октомври 2012 г.

Празник в жълто

Време е за новото предизвикателство на The Crazy Challenge, което е и моят дебют, като част от дизайн тима. Удоволствието ми се подсили и от факта, че другите нови членове са две много харесвани от мен дами - Nelly и Miss Emerald - и двете много талантливи и креативни.

Спонсори в предизвикателството този път са Bugaboo Digi Stamp, а темата е ССН 131 "Скеч/Sketch":


Да си призная честно, това беше предизвикателство и за мен самата - за първи път правя картичка по скеч. Но това така ме вдъхнови, че реших да използвам дори и цветовете, в които беше направен. 

Картичката, беше поръчана от една малка госпожица, по повод рождения ден на нейната майка. Детето нямаше никакви изисквания и претенции, та се наложи да импровизирам. Тъй като в самия скеч имаше много слоеве и елементи, реших да използвам минимално количество допълнения и детайли. Картинката направих голяма, за да остане в нея визуалния център. Ето какво се получи:

И поглед отблизо:




И отвътре:


Очаквам с нетърпение и вашите проекти. Наистина, направата на картичка по скеч е истинско удоволствие!

7 коментара:

  1. Да си призная, Вили, всеки път, когато съм срещала картички с печатите на Bugaboo са ми изглеждали странни и неестествени. Когато видях твоята обаче, останах изумена, защото за първи път ми харесва ( и то много! ) картичка точно с техен печат! Изглежда проблемът не е бил в печатите, а в картичките, които са правени с тях. Твоята е страхотна, а комбинацията от жълто и сиво е чудесна :-) Ще се постарая и аз да се включа в предизвикателството, защото скеча е много интересен :-)

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесна е Вили!Много слънчева и усмихваща!

    ОтговорИзтриване
  3. Великолепна картичка! Много красиво съчеатание на цветове!

    ОтговорИзтриване
  4. Честито Вили!Много се радвам че си част от този прекрасен екип-всички сте ми любимки!Картичката е много хубава.Очарована съм от цветето-чудно е!

    ОтговорИзтриване
  5. Топло, нежно, стилно, свежо, обещаващо празненство, изпълнено с много красота и умерен блясък - ето, това е май всичко, което мина през главата ми, възхищавайки се на твоята картичка! Без значение с какво предизвикателство ще се заемеш, Вили, ти се се справяш отличноЯ!

    ОтговорИзтриване
  6. Извинявам се за "я"-то, но моята клавиатура от известно време ми прави номера и си пише тази буквичка, когато на нея й хрумне и лошото е, че понякога трудно се спира само с едно.

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, много се радвам, че съм успяла да те вдъхновя така :-*
    Сложих жълтия цвят в скеча ей така - без умисъл, но гледайки картичката ти, разкривам колко красива е тази комбинация.
    Страхотен дебюти правиш!

    ОтговорИзтриване

01 09 10