2 юли 2012 г.

Картичка в стил Shabby - chic

Когато получих неустоимата покана (персонално от Bearkis) да участвам в Картичкофурийско предизвикателството №122 - "Shabby - chic", бях много поласкана.

На няколко пъти съм споделяла с вас, че харесвам романтичните стилове в картичките, облеклото, дори и в обзавеждането. Преди няколко години, когато със съпруга ми решихме да превърнем таванската стая в библиотека, където да пренесем книгите си, решението да я обзаведа в такъв стил дойде съвсем естествено. Сега смело мога да заявя, че това си е моето местенце, интериорът ме успокоява и отморява.

Реших в тази shabby - chic картичка да пресъздам друго мое любимо цвете - хортензията. Много харесвам тези цветя, с нежните им малки цветчета, образуващи големи красиви топки в преливащи нюанси на бяло, розово, синьо, лила ... Ето какво се получи:


За съжаление на снимката не личи, но върху буркана поставих прозрачна плака върху няколко силиконови лепенки, за да изглежда като стъкло. Ето и малко детайли:




Както вече стана ясно, ще участвам с тази картичка в Картичкофурийско предизвикателството №122 - "Shabby - chic".

14 коментара:

  1. Великолепна е! Нежна, реалистична и много, много красива!

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна картичка!!! Обичам този стил, даже ми е любим, и мисля, че си се справила перфектно с предизвикателството! Поздрави.

    ОтговорИзтриване
  3. Вили, страхотна е хортензията ти!!! И аз отдавна се каня да пробвам, но нещо вдъхновението ми е изветряло и се радвам, че така ми напълни очите!

    ОтговорИзтриване
  4. Разкошна е ,трогната съм и ти благодаря за "вдъхновяващата хортензия"!!!

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, тази картичка е неустоимо романтична - точно в стила си :-) Справила си се идеално и много ми хареса.

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, ве-ли-ко-леп-на е!!!Адмирации!

    ОтговорИзтриване
  7. Толкова красива картичка!!! И нежна, и романтична! А цветето е невероятно красиво!

    ОтговорИзтриване
  8. Вили..не мога да откъсна очи от твоето цвете. Страхотно си се справила. По всичко си личи,че това е стил в който се чувстваш прекрасно и искрено се радвам,че си успяла да се включиш в предизвикателството на Bearkis. Истинска прелест..

    ОтговорИзтриване
  9. Остави ме безмълвна ( за пореден път). Представям си какво е да лепиш тоооолкова перли и цветчета, на мен ръцете ми са изтръпвали по тоз повод ;) Шаби Шик е твоя стил! Страшна си!

    ОтговорИзтриване
  10. Изумителна! И аз като Вили се прекланям пред търпението и сръчността ти! За една картичка се наложи да изрежа 200-300 клончета и да ги залепя и след този случай, повече не искам да чувам за такова огромно лепене. Твоето старание и труд обаче са постигнали прекрасен резултат :-)

    ОтговорИзтриване
  11. Страхотно си пресъздала хортензията, Вили! Много романтична картичка.

    ОтговорИзтриване
  12. Майсторица си ти!Толкова реализъм в картичката ти....Невероятно излъчване! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  13. Страхотна е ! Поздравления!

    ОтговорИзтриване
  14. Чудесна е, Вили! Много нежна и леко меланхолична...Поздравленя и от мен за търпението при оформянето на цветчетата!

    ОтговорИзтриване

01 09 10